První zmínky o pokračování stealth akce Dishonored 2 od Arkane Studios jsme se dozvěděli na konferenci E3. Na hru se můžeme těšit už na jaře 2016.
Emily nebo Corvo ?
Emily, křehkou desetiletou dívku zná asi každý, kdo hrál předešlý díl Dishonored. Z Emily se nyní stává pětadvacetiletá žena, která vyměnila šaty za zbroj. S obrovskou změnou, se kterou tvůrci přišli je výběr postavy. Nyní dávají hráčům volnou možnost vybrat si mezi Emily nebo Corvem. Nečekejte ale přepínaní postav, jak je tomu v GTA 5. V Dishonored 2 se jedná o výběr postavy na začátku nové hry, která pak už v průběhu hry nejde změnit. Tvůrci tímto způsobem chtějí docílit možnosti znovuhratelnosti. Emily i Corva mají své vlastní odlišené schopnosti a vybavení. Dokonce oba dva hrdinové budou kompletně nadabování, a tak budeme mít možnost slyšet i dříve němého hrdinu.
Příběh hry
Děj se odehrává po patnácti letech na Corvově rodném ostrově Kornaku. Nehrozí zde sice žádný mor, ale i přesto je město plné zlých lidí, vrahů, zlodějů a nemocí. Stejně tak jako v předchozím díle tu vládne zloun, který se na trůn dostal neprávem. Hráčův úkol je opět vyvraždit malé myšky a postupovat až k těm nejvyšším. Tvůrci slibují opravdu obrovské možnosti hry, které umožní zavraždit Cizince, nebo procházet úrovně bez jediné vraždy. Cílem hry bude dosadit Emily na trůn a zajistit tak klid a mír.
Na Kornace se hráč seznámí s Kirinem Jindoshem, který je přezdíván Velký vynálezce. Kirin je žákem nechvalně proslulého vědce Antona Sokolova. Velký vynálezce využívá obrovských zdrojů dřeva a vytváří monstra s robustní ocelovou kostrou a na ní pak nasazuje dřevěnou konstrukci. Vytváří tak mechanické roboty, kteří mají možnost vidět dopředu i dozadu. Nové herní možnosti naštěstí umožní hráčům odsekávat z robotů jednotlivé části.
Dishonored 2 vyjde na jaře 2016 pro PC, Xbox One a PS4.
Dvojka mě docela zajímá. První díl měl problém s tím že ačkoliv byla avizována spousta alternativních postupů, tak mi to přišlo v podstatě stejné, ať hráč hrál jakkoliv.
Na ty alternativní postupy se ve dvojce taky těším. Nicméně i v jedničce se jich pár našlo. 😉 😛
Dishonored právě nebylo až tak lineární. Jasně že si neměl úplnou svobodu pohybu, ale mohl sis vybrat, jakou cestou se vydáš, jak misi splníš – koho zabiješ, pomocí jakých prostředků atd. a taky bylo více konců což je oproti většině dnešních her opravdu nelineární hra s množstvím postupů. 😉