Zavřít reklamu

Kolem roku 2000 se objevovaly názory o tom, že grafika již dosáhla svého maxima a nebude již možné dosáhnout větších a lepších detailů. Jenže to byl šeredný omyl. O 19 let později jsme stále svědky toho, že se technologii posouvají kupředu a většina herních studií má úžasné nástroje k tomu, aby dokázaly předvádět ve hrách nemožné.

CryEngine pořád vypadá k světu

Co se týče studia Crytek, tak to umělo vždy uchvátit zpracováním u svých her. Co však většinu hráčů zklamalo, tak je fakt, že jejich další hry zkrátka nebyly dobré. Od Crysis 3 šla kvalita jednotlivých titulů strmě dolů, a dokonce hrozil vývojářům i totální krach.

Crytek ale přežil a na GDC bude prezentovat novou technologii. CryEngine je stále vylepšován a tvůrci se podělili o video, které ukazuje, jaké novinky do něj implementovali. Vydáno tak bylo demo Neon Noir, které trochu připomíná Cyberpunk od CD Projektu. Engine využívá technologii ray-tracing, která nabízí odlesky a odrazy v reálném čase.

Témata:

Dnes nejčtenější

.