Zavřít reklamu

Podle designéra hry Assassins Creed 3, Alexe Hutchinsona jsou dněšní hry příliš snadné. To znamená, že většina vám nabídne obtížnost easy a nebo dokonce very easy, čímž hra ztrácí rapidně na hratelnosti. Alex tvrdí toto:

„Mnoho her bylo zničeno snadnou obtížností. Pokud máte střílečku a dáte si lehkou obtížnost, nemusíte se krýt, takže jste si sami zničili hru.“

Pokud se na to však podíváme objektivně, je pouze na hráči jakou obtížnost si sám zvolí. Některé hry ji nepovolí ani nastavit a sami balancují náročnost, což má být i v případě Assassins Creed 3 a bylo tomu tak i v minulých dílech. Nicméně zrovna Assassins Creed nám nikdy náročný nepřišel. Dobrý příkladem budiž Dark Souls, které nastavilo obtížnost na nejnižším stupni na normal a i tak jde o ukrutně těžkou záležitost.

Hru si můžete předobjednat na Hry.TojePohoda.cz

Dnes nejčtenější

.