Zavřít reklamu

Hidetaka Miyazaki nebyl v předchozích letech tak známou osobou. Vše se ale změnilo ve chvíli, kdy začal pracovat na sérii Dark Souls. Ta se dostala do velké obliby a velká spousta hráčů na něj nedá dopustit. Spousta fanoušků si začala lámat hlavu s tím, jak dokáže šéf studia vůbec řídit vývoj dvou AAA her najednou.

Pracovat na dvou titulech najednou je inspirující

Aktuálně totiž studio pracuje na titulech Sekiro: Shadows Die Twice a rovněž i adventuře Déraciné pro PlayStation VR. Oba vývoje řídí přímo Miyazaki. Ten však dodává, že pro něj to není žádná novinka. Už dříve došlo na situaci, kdy řídil vývoj titulu Armored Core 4 a zároveň Demon’s Souls. Podobná situace nastala v případě Bloodborne a Dark Souls 3. Ostatně to byl také důvod, proč se Miyazaki předtím nepodílel na vývoji Dark Souls 2.

Není to pro něj tedy nová zkušenost a tento typ vývoje dokonce v určitých ohledech vítá. Tím, že prý pracuje na více projektech současně je schopen vymýšlet i nové principy a mechanismy. Dochází tak k větší inspiraci. Zatímco v případě, že je vyvíjen pouze jeden titul, tak dochází k tomu, že se tvůrci zaseknou v určitém bodě kreativity.

Miyazaki drobně nakousnul, proč je v jeho hrách tak často využíván způsob vyprávění příběhu, přičemž si spoustu věcí musí hráč domyslet. Je to prý dáno tím, že když byl malý, tak trávil mnoho času v knihovně a jelikož velké spoustě knih nerozuměl, tak si musel vymýšlet různé příběhy a pasáže. Stejný způsob tak umožnil i hráčům.

Déraciné vyjde během letošního roku na konzoli PlayStation 4 a Sekiro: Shadows Die Twice se chystá na vydání začátkem příštího roku.

Dnes nejčtenější

.