Gamescom v Kolíně se nezadržitelně blíží a začínají přicházet první novinky. V rámci výstavy proběhly menší přednášky o vývoji her, přičemž se jich zúčastnil i Cory Barlog. Ten je v pozice hlavního designéra a režiséra odpovědný za enormní úspěch God of War. Nyní se rozhovořil o tom, jak vypadal vývoj tohoto titulu na samém začátku. Dokonce ukázal pár konceptů z egyptského God of War.
God of War se mohlo odehrávat v Egyptě už nyní
Není velkým tajemstvím, že tvůrčí celek měl čtyři hlavní mytologie, se kterými pracoval opravdu vážně. Zvažovalo se zasazení do severské mytologie, ale také do egyptské, indické a dokonce mytologie Inků. Nakonec se rozhodovalo mezi dvěma hlavními. Tedy severskou a egyptskou mytologií. Hlavní slovo padlo od Coryho Barloga, který se rozhodl upřednostnit severské božstvo.
Pro egyptské zasazení však bylo vytvořeno i několik konceptů, na nichž se snažili tvůrci zachytit přibližnou podobu toho, jak by hra mohla vypadat. Jak je vidět, tak s Atreem se počítalo i v tomto případě, to značí, že byl nosným pilířem příběhu, ať už by vývojáři zvolili jakoukoliv cestu. Jeho oblečení je stylizováno do egyptského stylu a jsou zde vidět také válečníci, kteří odpovídají anubisovým válečníkům.
Jak Barlog dodává, aktivní vývoj hry trval přes 3 roky, avšak tvůrci využili zhruba dvou let ve finální verzi. Spousta věcí byla ze hry vyjmuta či předělána, aby lépe zapadaly do celkového konceptu. Ostatně jen Atreus prošel velkým vývojem. God of War má na kontě přes 5 milionů kopií a v současné době se připravuje pokračování. Santa Monica potvrdila, že další díl se bude odehrávat opět v severských zemích, ale není vyloučeno, že se jednou podíváme i jinam.