Zavřít reklamu

Pokud by se tato zpráva ukázalo jako pravdivá, tak má společnost Microsoft z ostudy kabát. Anonymní zdroj pro server VG247 prozradil, že The Division z roku 2016 mělo na PlayStationu 4 záměrně snížené detaily a grafické nastavení. Proč tomu tak bylo?

Měl Microsoft dohodu s Ubisoftem?

Určitě si všichni vzpomeneme na to, jak nádherně The Division vypadal na prvních videích a pak se v retailové verzi poměrně dost lišil. Nicméně na to už jsme zvyklí, že nám autoři servírují poněkud vylepšená videa a pak k nám dorazí o něco osekaná verze. U The Division však mělo dojít ke kuriózní situaci. Dle všeho byl Microsoft seznámen s tím, že Xbox One verze vypadala mnohem hůře, než na konkurenčním PlayStationu 4.

Rozhodl se tedy jednat a domluvil se s Ubisoftem na tom, aby snížil grafické nastavení na konkurenční platformě. Díky tomu se smazaly rozdíly v grafice, aby byly obě verze téměř totožné. Ostatně lze si vzpomenout, že finální verze na PlayStation 4 běžela v 1080p, zatímco Xbox One verze běžela pouze v 900p.

Pokud skutečně došlo k takovéto dohodě, tak je to přinejmenším zbabělé jednání a poněkud to potvrzuje, že Xbox One ve své první verzi nebyl ani zdaleka tak výkonným strojem, jak společnost tvrdila. O to hůře pro majitele PlayStation 4 verze, která se tak nedočkala některých detailů. Věříte tomu, že by byl Microsoft snad něčeho takového schopen?

Dnes nejčtenější

.