Zavřít reklamu

Když se vývojáři z Rockstaru rozhodli před lety použít v Grand Theft Auto V na to dobu revoluční systém jednoduchého převtělování se do tří hlavních postav, riskovali tím mnoho. Prakticky ihned po vydání této fenomenální hry se ale ukázal tento krok jako skutečně bravurní. Hráči si totiž Trevora, Michaela a Franklina skutečně zamilovali a převtělování do nich je opravdu velmi bavilo a stále baví. Není se tak čemu divit, že se nedávno začalo spekulovat nad tím, zda Rockstaři použití podobný systém i u chystaného westernu Red Dead Redemption 2. Ten vypadá perfektně už podle prvního herního videa a právě přepínání mezi vícero postavami by mu mohlo dodat ještě větší šťávu. Nic podobného se ale nechystá. 

Podle uměleckého vedoucího hry Josepha Bassa si hru užijeme výhradně v kůži drsňáka Arthura Morgana. Důvod je přitom vcelku jednoduchý. Podle Bassových slov je zkrátka spojitost s jedním jediným charakterem pro vyprávění herního příběhu z drsného západu daleko vhodnější, než jakékoliv přepínání mezi více charaktery. “Arthur je sice součástí gangu, ve kterém mají jednotliví členové mezi sebou různé vztahy, celkově se ale příběh točí především kolem něj, respektive je jeho. Hráče se tak snažíme “nazout” do jeho bot, aby si užili rychle se měnící svět kolem. Myslíme si, že lidé milují pocit toho, že někam patří,” vysvětluje rozhodnutí Joseph. 

Díky rozhodnutí Rockstaru bychom se tak měli vžít do kůže Arthura skutečně dokonale, což bude určitě velmi příjemné. Snad nás tedy hra nezklame a naplní naše očekávání. Z videí totiž vypadá skutečně perfektně a nejeden z nás si na ní již začal brousit zuby. Na její vydání si budeme muset ale ještě pár týdnů počkat. Snad se tedy čekání vyplatí. 

Dnes nejčtenější

.