Zavřít reklamu

Minulý týden jsme se konečně dočkali příchodu nového dobrodružství Lary Croft v titulu Shadow of the Tomb Raider. Autoři slibovali velkolepé zakončení dosavadního rebootu z roku 2013, z něhož se nakonec vyklubala trilogie. V tuto chvíli to nevypadá, že by titul byl obřím hitem. Dle čísel ve Velké Británii je hra s prodeji pod očekáváním.

Shadow of the Tomb Raider je pro vydavatele jemným zklamáním

Zatím se prodává sice o 25% více, než tomu bylo u Rise of the Tomb Raider, nicméně to není důvod k radosti, jelikož tehdy hra debutovala jen pro Xbox One a ostatní verze dorazily s ročním zpožděním. Tato spolupráce s Microsoftem se však neuskutečnila u tohoto pokračování, a tak hra vyšla rovnou na všechny platformy. To nevěstí nic dobrého, neboť se čekal větší růst.

Zajímavým údajem je i fakt, že se hra prodává mnohem více skrze digitální distribuce. Ve srovnání s krabicovým vydáním prvního Tomb Raider je to pokles o 70%. Zatím je poměr tento: PS4 – 63%, Xbox One – 37%. PC verze není ve srovnání, ale dá se očekávat, že vůči konzolovým variantám jde o zanedbatelné množství.

Titulu trochu ublížily recenze, které byly poměrně rozpačité a hlavně Shadow of the Tomb Raider vyšel v době, kdy kraluje všem žebříčkům hra Spider-Man od Sony. Navíc se titul stále aktivně prodává a drží na vrcholu žebříčků. Dle našeho skromného názoru neměl titul ani příliš dobrou reklamní kampaň. Uvidíme, jak se to se sérií bude vyvíjet i dále. Recenzi pro vás připravujeme na nejbližší dny.

Dnes nejčtenější

.