Fallout 76 má zaděláno na solidní průšvih. Ačkoliv se Bethesda dušovala, že hra na tom bude mnohem lépe než předchozí jejich tituly, tak už první ohlasy naznačily, že tomu tak není. Nikdo nezpochybňuje kvality studia, ale co se týče optimalizace, tak jejich práce je v tomto ohledu dosti laxní.
Bethesda se kaje! Fallout 76 má technické problémy
Zřejmě za to může engine, který společnost používá, a ačkoliv jej postupně vylepšuje, tak problémy jako kdyby se přenášely i na další verze. Největším nepřítelem nového Falloutu je rozhodně framerate. Ten je prý opravdu bídný a mnohdy je na takové úrovni, že hráč je zabit dříve než stačí cokoliv udělat. Děje se tak ve chvíli, kdy je odemčen framerate. Hráči díky tomu doslova běhají po mapě jako zběsilí a vraždí se mezi sebou.
Do toho všeho je tu pak problém s klientem. Ten je dokonce schopen se sám od sebe smazat anebo vás nutí hru stahovat neustále dokola. Problémy se v tuto chvíli týkají PC verze. V tomto stavu je hra jen těžko hratelná a hráči se oprávněně rozčilují. Do vydání zbývá 14 dní, což není mnoho.
Pete Hines se za Bethesdu omlouvá hráčům, ale rovněž dodává, že další problémy ještě mohou přijít, jelikož s těmito se nepočítalo. Inu to není příliš povzbudivé.