Zavřít reklamu

Ghost of Tsushima bude bezesporu jednou z nejočekávanějších her v příštím roce na konzoli PlayStation 4 a Sony jí začíná věnovat i marketingovou pozornost. Tvůrci ze studia Sucker Punch svým novým titulem způsobili poprask, neboť se očekával další titul z univerza inFamous. Nicméně v této době, kdy každá open-world hra nabízí obří mapy, to nebude mít Ghost of Tsushima jednoduché.

Příští rok poznáme, jaké to je být samurajem

Nyní se k tomu vyjádřil ředitel studia, Nate Fox. Dle jeho tvrzení totiž nejde o to, aby hra byla obrovská, ale aby vše ve hře k něčemu bylo. Jeho doslovná reakce zní:

„Opravdu chceme přivést tento samurajský sen k životu. Když děláme rozhodnutí o tom, co se do hry dostane, a co ne, sami sebe se ptáme, zdali byste se díky těmto věcem cítili více jako potulný samuraj. Nemáme žádné tlaky na zvyšování rozsahu jen kvůli tomu, abychom jej zvětšili. Prvky do hry vložíme jen v případě, že pomohou našemu cíli.“

Následně Fox prozradil i to, proč nová hra byla zasazena nakonec do feudálního Japonska:

„Hry se točí v kruzích, a feudální Japonsko je místem, na jehož výstavbu jsem se jako vývojář opravdu těšil. Vlastně i jako hráč bych si rád zahrál open-worldovou hru ze světa samurajů. A to se bavíme jen o jednom z excelentních časových období, jsou jich mraky. Osobně si tedy myslím, že existuje spousta zajímavých historických úseků, se kterými si lze vyhrát – a přeji si tím pádem, aby se herní průmysl v tomto smyslu trochu otevřel a rozšířil. I přesto si ale myslím, že průmysl vlastně odvádí dobrou práci v tom, vybrat si občas místo a čas, které nikdo nečekal.“

Datum vydání zatím stále nepadlo, ale očekává se, že v průběhu příštího roku titul dorazí.

Dnes nejčtenější

.