Když BioWare oznámilo, že do světa před vydání finální verze Anthemu vypustí demo verze, nejednoho herního nadšence tím překvapil. Dema totiž nejsou v dnešní době tak obvyklé, jak tomu bylo například v minulosti. Vývojáři jsou však přesvědčeni, že mají hráči před koupí plné verze hru alespoň mírně otestovat, aby se utvrdili v tom, že o ní skutečně stojí. Před pár dny pak na jeden z hlavních představitelů BioWare, Mark Darrah, prozradil, v čem všem se bude demo od plné verze hry lišit.
So how’s the Anthem demo different from the game?
– we start you in the middle
– no tutorials
– no pilot picker
– balance is super different
– economy is completely different
– 6 weeks less bug fixes
…— Mark Darrah (@BioMarkDarrah) January 19, 2019
Jak můžete sami na tweetu, který Mark na svůj účet přidal, vidět, demo vás vhodí zhruba doprostřed hry, což je svým způsobem velmi dobrá zpráva. Vaše postava by totiž měla být v tuto chvíli již vybavena solidním vybavením, díky kterému si budete moci testovací sekvenci užít o poznání více. Na druhou stranu se však budete muset vše naučit “na první dobrou”, jelikož se v demu nedočkáte žádným úvodních tutoriálů, ve kterých se zpravidla učí základní herní mechanismy.
Poměrně zajímavé je rozdílné vyrovnání hry oproti plné verzi. Co přesně se za touto frází skrývá je sice nejasné, velmi pravděpodobně ale bude demo nastaveno zkrátka tak, abyste si jej užili bez ohledu na výbavu a další aspekty. V ostré verzi hry však bude vše zcela jinak a to hlavně kvůli rozvoji vaši postavy a upgradování výbavy.
Vývojáři připouští i to, že v demu můžete narazit na chyby. Z jejich existence však nemusíte nutně panikařit. Do finální verze totiž bugy, respektive jejich většina, velmi pravděpodobně nedorazí. Přestože je demo určeno primárně pro otestování hry samotnými hráči, je i skvělým způsobem, jak vývojářům ukázat chyby, kterých si doposud nemuseli všimnout.