Zavřít reklamu

Jason Schreier je momentálně asi nejznámějším novinářem ve videoherním průmyslu. Je to díky tomu, že se mu daří otevírat zajímavé a mnohdy až šokující kauzy ohledně herních studií. Přes své kontakty se dostává k různým svědectvím a následně tyto informace předává do éteru.

Momentálně si vzal na paškál studio Treyarch, které je známé svou prací na sérii Call of Duty. V loňském roce zrovna vydalo titul Black Ops 4. Popisuje, že míra práce a celkové testování jsou enormní a tým musí makat jako šroub včetně naprosto šílených přesčasů.

Ty se prý projevily nejvíce u toho, když mělo studio půl roku před vydáním dostat příkaz, aby ukončilo práce na singleplayerové složce. Activision si ji nepřál, a tak přišel nápad se rychle svézt na vlně Battle Royale, díky tomu vznikl Blackout. Režim se podařilo včas dokončit, ale údajně na úkor veškerého nasazení.

Dnes nejčtenější

.