Zavřít reklamu

Hráči se dělí de facto jen na dvě velké skupiny – jedna vyznává hraní na počítačích a ta druhá pak na konzolích. Obecně se dá říci, že konzolisté jsou pohodlnější, jelikož nemusí prakticky řešit, zda danou hru jejich konzole rozjede či nikoliv. Pokud je totiž pro ní určena, není s tím sebemenší problém. To počítačoví hráči si s rozjetím hry v solidní kvalitě nemohou být jisti skoro nikdy (tedy samozřejmě v případě, že svůj počítač dokonale neznají) a mnohdy jsou ochotni kvůli lepšímu prožitku své stroje přizpůsobovat komponenty za tisíce korun. Odměnou jim je poté dokonalá grafika, která se s tou konzolovou nemůže příliš rovnat. To ale v případě Cyberpunku 2077 tak úplně platit nemá. 

O grafické stránce Cyberpunku 2077 se v rozhovoru pro wccftech rozpovídal jeden z předních představitelů studia CR Projekt RED, Alvin Liu. Podle jeho slov se studio usilovně snaží, aby hra vypadala na konzolích nádherně a to se i podařilo. Grafika na konzolích a slabších počítačích je totiž dle jeho slov naprosto neuvěřitelná, avšak na grafiku na z počítačů za desítky tisíc korun samozřejmě mít zcela nebude. A jak je možné, že se podařilo grafiku dotáhnout alespoň podle vývojářů k dokonalosti? Odpověď je jednoduchá – Red engine, který si studio vytvořilo. 

Zda CD Projekt RED říká pravdu či nikoliv se dozvíme až 16. dubna příštího roku, kdy hra dorazí na Xbox One, PS 4 a počítače. Minimálně z ukázek, které jsou nyní k dispozici, však vypadá Cyberpunk skutečně parádně a my tak věříme, že očekávání a sliby vývojářů bezezbytku naplní. 

Dnes nejčtenější

.