Business messages jsou ideálním způsobem, jak komunikovat přímo se zákazníky. Představte si SMS zprávy a poté k nim přidejte vše ostatní, co je pro digitální komunikaci 21. století automatické – loga, ikony, fotografie, gify, emoji, interaktivní tlačítka, QR kódy, přímé odkazy a další. To, co vznikne, jsou business bessages od Rakuten Viber. Možností, jak takovou komunikaci personalizovat je opravdu hodně a vy můžete zcela přizpůsobit vizuální styl a tón komunikace vaší značce a aktuální probíhající kampani. Business messages můžete odesílat prostřednictvím jednosměrného nebo obousměrného kanálu, který příjemcům umožňuje interakci. Viber chrání veškerá data svých uživatelů oboustranným šifrováním a poskytuje plné soukromí komunikace, proto jsou business messages kompatibilní pro GDPR. Toto je v době, kdy je možné data a informace o uživatelích nakupovat na každém kroku, velmi jedinečné. Business messages jsou novým komunikačním a marketingovým kanálem, který se hodí pro nejrůznější společnosti od kurýrů, e-shopů a finančních institucí, až po mobilní operátory a jiné poskytovatele služeb. Jde o marketingový kanál nové generace, který navíc přichází s velmi konkurenceschopnou cenou.
1. Business messages jsou skvělé pro generování potenciálních zákazníků
Vývoj digitálního marketingu v posledních letech přináší značkám inovativní způsoby, jak oslovovat a generovat nové potenciální zákazníky. Jedním z těchto způsobů jsou právě business messages v komunikačních aplikacích, které nabízí vysoké procento otevření a potenciálních konverzí. Viber tak může marketérům pomoci získat nové potenciální zákazníky nabídkou přímého kanálu pro komunikaci na jedno kliknutí. Navíc business messages jsou i finančně příznivé a nepředstavují pro marketingový budget velkou zátěž.
2. Business messages zvyšují zapojení zákazníků
V posledních letech komunikační aplikace změnily způsob, jakým spolu lidé komunikují. Přináší také nový způsob, jak se zákazníky mohou komunikovat značky. Tuto změnu iniciovaly sociální média, ale komunikační aplikace jdou ještě dál. Zákazníci mají stále menší zájem o tradiční ATL reklamu. Chtějí, aby k nim značky měly blíže a aby způsob, jakým komunikují neobtěžoval. Business messages jsou perfektním řešením, protože ve srovnání s tradičními digitálními nástroji komunikace se zákazníky jakými jsou enewsletter nebo SMS nabízí až 10 x vyšší úspěšnost otevření. Pokud je zpráva navíc dobře zpracována a nabízí smysluplný obsah dosahuje pak vysokých hodnot CTR a generuje významný trafik.
3. Business messages nabízejí zákaznickou podporu
Kromě toho, že jsou ideálním způsobem, jak komunikovat se zákazníky, jsou Business messages také vynikajícím způsobem, jak jim poskytnout zákaznickou podporu. Fungují lépe než tradiční SMS a objevují se na platformě, kterou uživatelé používají. Zprávy mohou být ušity na míru a mohou být také spolu s chatboty použity pro služby zákazníkům a zákaznickou podporu. To samozřejmě znamená velkou pomoc pro zaměstnance zákaznické podpory a příjemný zážitek zákazníky, který může pomoci upevnit jejich loajalitu. Firmy navíc platí pouze za doručené zprávy, které mohou sledovat a následně upravovat a zlepšovat tak interakci uživatelů.
Business messages jsou inovativním komunikačním kanálem pro každou značku a díky osobní interakci se zákazníky nabízí podstatně větší efektivitu než tradiční SMS. Business messages umožňují značkám jednak komunikovat své hodnoty a také dosáhnout vyšší interakci ze strany uživatelů. To vše v nativním a bezpečném prostředí.