Zavřít reklamu

Japosnký marketing nadcházejícího Crash Bandicoot 4: It’s About Time se s reklamami moc nepáře. Hráče východoasijského souostroví lákají uhozenými televizními spoty, ve kterých člověk v kostýmu Crashe překvapí rodinku při snídani, aby následně společně mohli oslavovat vydání jeho nové hry. Druhá z reklam je zkrácenou verzí té první, žádná ovšem diváky neochudí o chytlavý nápěvek a charakteristicky japonsky ujetý taneček.

https://youtu.be/jwp2l_V9wBA

https://youtu.be/6kOgzwXb5_o

Crash Bandicoot 4: It’s About Time je už příslovečně za dveřmi. Vačnatec s chutí na wumpa ovoce se v hlavní sérii vrací po 22 letech. Na Playstation 4 a Xbox One dorazí 2. října. PC verze nebyla oznámena, ale vzhledem k pozdějšímu vydání remakeů původní trilogie na osobní počítače můžeme s totuto verzí taky v budoucnu počítat.

Pokud i vy byste chtěli posunou svojí reklamu na další level, určitě se podívejte na web reklamka.cz.

Dnes nejčtenější

.