Zavřít reklamu

Společnost 2K se dostala pod těžkou palbu hráčů už pěkných pár ročníků výroční NBA hry nazpět. Predátorská strategie zamykání obsahu za mikrotransakcemi se zdá být však ještě celkem krotkou v porovnání s tím, co si studio pro basketbalové fanoušky připravilo tentokrát. Měsíc po vydání nejnovějšího NBA 2K21 se totiž ve hře objevily nepřeskočitelné reklamy. Když žádáme o co nejvěrnější reprodukci sportovniho přenosu, tuhle jeho část zrovna nemyslíme. Na videu se můžete podívat, jak nyní načítací obrazovky vypadají.

Reklamy ve hře běží během načítacích obrazovek a vliv na jejich délku nemají ani rychlejší SSD úložiště u hráčů hrajících PC verzi. Reklamy se objevily ve stejný čas už u minulých ročníků NBA od 2K, takže zase nemůže zprávu označit za zcela překvapující. Studio v současnosti drží monopol pro ztvárnění nejslavnější basketbalové soutěže na velkých platformách, takže fanoušci ve výšce posazených obrouček se musí chtě nechtě spokojit s jedinou nabízenou variantou.

Uvidíme, s jakou výmluvou přijde 2K. Navíc za necelý měsíc přijdou na trh next-gen konzole, které by měly načítací časy drasticky zkrátit, ne-li přímo eliminovat. K tomu bude muset vydavatel vztáhnout existenci reklam ke zvyšování cen her nové generace. Vypadá to, že marketingové oddělení 2K čekají těžké časy. My můžeme být jen rádi, že basketbal u nás není zas tak oblíbený a takové EA stále nenapadlo dát reklamy do FIFy.

Dnes nejčtenější

.