Po vydání hry NHL 22 na sebe nenechalo dlouho čekat oznámení třetí sezony české esportové ligy ENYAQ Hockey League. V té každoročně změří síly ti nejlepší hráči aktuálního ročníku virtuálního hokeje od EA Sports. Liga nabízí unikátní koncept díky své spolupráci s kluby české hokejové extraligy. Ta je možná díky agentuře BPA sport marketing, která je výhradním marketingovým partnerem Tipsport extraligy ledního hokeje, národního týmu a také pořadatelem ENYAQ Hockey League.
Extraligové kluby si ve virtuální lize, po vzoru zámořské NHL, draftují nejlepší konzolové hráče, aby za ně odehráli základní část a play-off ENYAQ Hockey League. Do draftu se může každý hráč probojovat skrze otevřené kvalifikace, které dávají možnost úplně komukoliv, kdo vlastní Playstation 5 a hru NHL 22, zabojovat o příležitost a post esportového hráče extraligového klubu.
Liga nabízí také pravidelné přenosy ze zápasů základní části i play-off, které zveřejňuje na svém oficiálním webu esporthokej.cz. Pokud do hry nepromluví covidová situace, měli by se hráči k zápasům často potkávat také tváří v tvář v esportovém studiu herní agentury Grunex, které je pro esportová klání speciálně uzpůsobeno.
„Moc se těšíme na nový ročník. Věříme, že po „covidové sezoně“ budou mít hráči co nejvíce příležitostí utkat se osobně v esport studiu, protože právě tyto souboje přinášejí do hry nejvíce emocí. Jsme také zvědaví, jak kartami zamíchají výběry extraligových klubů a kolik nových skvělých hráčů poznáme v kvalifikacích. Úroveň soutěže každým rokem roste a věříme, že bude tento trend pokračovat,“ říká vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing Petr Nitsche.
Historický titul prvních šampionů ENYAQ Hockey League slavili v ročníku 19/20 konzoloví hráči BK Mladá Boleslav. Minulou sezonu naopak ovládli reprezentanti HC Dynamo Pardubice. Letos tak budou korunováni v pořadí již třetí šampioni. Ti si každým rokem odnesou kromě poháru také 150 000 Kč v podobě prizemoney.
Generální partnerem soutěže pro sezonu 2021/2022 je společnost ŠKODA AUTO, hlavním partnerem společnost Tipsport. Novým partnerem se ve světě esport hokeje stává společnost Radegast. I za letošním ročníkem stojí agentura BPA sport marketing, která je výhradním marketingovým partnerem Tipsport extraligy ledního hokeje i národního týmu. Technickým a organizačním partnerem je herní agentura Grunex.